Konkurs : 27-11-2015
#11

To ja dorzucę krótkie "fakju", coby nie trzeba było latać z pytaniami co chwila do mg/adminów.

Jest to swego rodzaju must-know. Niektóre punkty są oczywiste i można do nich dojść krótką dedukcją, ale o niektórych po prostu trzeba się dowiedzieć (np. 7 i 8, należy też znać właściwości "specjalnych pól", chociaż te zna chyba każdy, kto grał w prototyp Dark Maze).

1. Rozmiar planszy (20x20) można zmienić w menu na górze po lewej pod nazwą "edytuj".
2. Pozycje startowe graczy - lewy górny i prawy dolny róg planszy (można je zmienić, wpisując liczbę oznaczającą dane pole w zakładce "ustawienia"). Liczbę  pola można sprawdzić, wybierając "tryb wydarzeń" i klikając na wybrane pole. W nazwie okna pojawi się liczba mu odpowiadająca.
3. Z trybu głównego "malujemy" sobie mapkę polami po prawej. Kategorie ("podłogi", "skarby", "przeszkody") nie dają raczej (patrz pkt. 10) żadnych właściwości, więc na podłożu ze skrzynią nie otworzy nam się automatycznie ta skrzynia.
4. By znaleźć skarb, potrzeba określić wybrane pole jako "otworzenie skrzyni", wybierając w tym celu tryb wydarzeń i klikając na żądane miejsce.
5. By otworzyć tę skrzynię, potrzeba klucza. Również znajdziemy go w wyżej wspomnianym trybie.
6. Można przy sobie nosić jednocześnie bardzo dużą ilość kluczy, więc nie trzeba się martwić o miejsce w ekwipunku.
7. Ściany to ściany. Ograniczają pole widzenia i ruch postaci. W wypadku ściany "podwójnej" (na dwóch różnych polach, równolegle, tuż obok siebie) nie da się przez nie przechodzić. W przypadku ściany pojedynczej można przejść z pola, na którym jej nie ma do pola, na którym się ona znajduje, ale już nie na odwrót.
8. Pole widzenia postaci to jej pole oraz cztery sąsiednie - góra, dół, lewo, prawo. Nie widać pól zasłoniętych przez ściany. Przez takie "ściany-pułapki" widać sąsiednie pole (ze strony, z której można na to pole wejść, ale nie na odwrót).
9. Ilość ruchu postaci na turę wynosi od 1 do 6.
10. Grafiki pól same z siebie nie mają właściwości, ale do kałuży (jedynego pola z kategorii "przeszkody") ma zostać dodany automatycznie efekt spowolnienia postaci (czyli odejmujący jej część ruchu przydzielonego jej w danej turze).

Objaśnienia "wydarzeń":
1. Brak - to chyba zrozumiałe.
2. Wyświetl wiadomość - tyż. Wyświetla wpisany tekst, jednorazowo dla każdego gracza. By przejść do następnego wersu, należy użyć polecenia:
Kod:
<br/>
3. Otworzenie skrzyni - umieszcza na polu skarb. By zadziałało, potrzeba klucza.
4. Tajemnicze pole - teleportuje w losowo wybrane tajemnicze pole. Nie można ustalić między nimi żadnego powiązania.
5. Klucz - potrzebny do otworzenia skrzyni.
6. Grzyby - nie używać.
7. Potwór - straszak, efekt wizualny i dźwiękowy, pojawia się za każdym razem, gdy wejdzie się na jego pole.
8. Koniec gry - koniec gry.
02.12.2015, 19:58
Przeczytaj Znajdź Cytuj
Konkurs : 27-11-2015
#12

Też sobie wezmę udział, ale nie wiem czy wyrobię się w czasie. Fabuła labiryntu ma nawiązywać do PBFa Atarashii?
03.12.2015, 20:48
Przeczytaj Znajdź Cytuj
Konkurs : 27-11-2015
#13

Ponieważ dużo osób pisało z pytaniami dotyczącymi "możliwości przesunięcia terminu" oddania prac konkursowych, postanowiliśmy, że ostateczny termin oddania map labiryntu będzie przesunięty z 6 na 12 grudnia. Mamy nadzieję, iż przesunięcie terminów pozwoli każdemu doszlifować swoje dzieło.

Z poważaniem,
Atarashii Team


— STRONA ZNALEZIONA W LESIE MIRAŻU —
Każdy człowiek, jeśli tylko nie jest obłąkany, potrafi na pewnym poziomie
świadomości poznawać różne głosy, którymi przemawia jego wyobraźnia.







05.12.2015, 18:31
Przeczytaj Znajdź Cytuj
Konkurs : 27-11-2015
#14

amy dla was wyniki konkursu. Ponieważ przysłaliście nam bardzo dobre i rozbudowane prace, mieliśmy niełatwe zadanie z ich oceną. Po długiej naradzie zdecydowaliśmy się przyznać następujące nagrody:


Miejsce 1: Ra'Shad
  1. Dostęp do gry jako beta tester na zasadzie "karnetu".
  2. 20k eteru.
  3. 7 paczek uroków.
  4. 7 eterycznych zwojów wzmocnienia.
  5. 15 postów z potrójnym eterem.
  6. Eteryczny pierścień +5 z bonusami.
    • Zmniejszone odczuwanie bólu W
    • Szybsze zdobywanie eteru (+15%) L

Miejsce 2: Meril
  1. 15k eteru.
  2. 5 paczek uroków.
  3. 5 eterycznych zwojów wzmocnienia.
  4. 10 postów z potrójnym eterem.
  5. Eteryczny pierścień +5 z bonusami.
    • Zmniejszone odczuwanie bólu W

Miejsce 3: Welnyr
  1. 10k eteru.
  2. 3 paczki uroków.
  3. 3 eteryczne zwoje wzmocnienia.
  4. 7 postów z podwójnym eterem.

Wyróżnienie: Luxter
  1. 5k eteru.
  2. 1 paczka uroków.
  3. 1 eteryczny zwój wzmocnienia.
  4. 5 postów z podwójnym eterem.

Wyróżnienie: Scythis
  1. 5k eteru.
  2. 1 paczka uroków.
  3. 1 eteryczny zwój wzmocnienia.
  4. 5 postów z podwójnym eterem.

Dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się na wzięcie udziału w konkursie. Każda z otrzymanych przez nas map zostanie wykorzystana w grze Atarashii: The Dark Maze 2.

*Nagrody zostaną przyznane w ciągu 24h. Wyjątek stanowi karnet beta testera, który zostanie przyznany w późniejszym terminie.
24.12.2015, 01:52
Przeczytaj Znajdź Cytuj





Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

formularz kontaktowy / Oznacz wszystkie działy jako przeczytane / Wersja Mobilna