Wyspa Drav
#1

Cytat:

Wyspa Drav jak i gardziel Drav będący szlakiem z Dravnul na wyspę jest otoczona masą burzowych chmur, a sam szlak wodny zewsząd rzuca falami, które co mniej solidny statek zmywają i pochłaniają w otchłani morskich tajemnic. Bardzo często zdarza się, że statek jest atakowany przez potwory morskie i zatapiany z miejsca nim ten dopłynie choćby na odległość dwudziestu kilometrów od wyspy. Jednak tym szczęściarzom, którym uda się dopłynąć na wyspę, będzie dane ujrzeć wielką górę Areat, a w niej wyżłobione potężne na dwieście metrów wrota prowadzące do zapomnianych podziemi. Nad górą według miejskiej plotki znajduje się niebieskie pulsujące światło o nieznanym pochodzeniu i właściwościach. Granice wyspy liczą trzysta kilometrów i próżno szukać tutaj jakiejkolwiek roślinności, bowiem mimo intensywnego wiecznie padającego deszczu, znaleźć tutaj można jedynie stare spróchniałe drzewa, a to już jest wielkim luksusem w obliczu okolicznej fauny i flory. Warto zaopatrzyć się na taką wyprawę masą prowiantu i przydatnych rzeczy. Nie wiadomo czy wyspę zamieszkują jakiekolwiek gatunki potworów.


— STRONA ZNALEZIONA W LESIE MIRAŻU —
Każdy człowiek, jeśli tylko nie jest obłąkany, potrafi na pewnym poziomie
świadomości poznawać różne głosy, którymi przemawia jego wyobraźnia.







26.01.2014, 01:20
Przeczytaj Znajdź Cytuj




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

formularz kontaktowy / Oznacz wszystkie działy jako przeczytane / Wersja Mobilna