Mędrzec - Karta Postaci
#1


Mędrcy należą do najbardziej intrygującej grupy magów, którzy swoje moce posiadają od samych smoków. Można wręcz nazwać ich smoczymi wybrańcami czy smoczymi dziećmi, gdzie drugie określenie jest bardziej trafne. Pierwotni mędrcy używają smoczej many, wytworzonej przez lata kształcenia się pod okiem smoka i zdolnej jednocześnie zadać smokowi najwięcej obrażeń w odróżnieniu od innych. Warto napomnieć, że taki smok pełnił jednocześnie rolę rodzica dla dziecka, które sobie obierze za swoje. Tylko dzieci wychowywane większość życia przez smoki, mogą stać się prawowitymi, a zarazem pierwotnymi mędrcami. Poza nimi istnieją także sztuczni mędrcy oraz mieszanina tych dwóch zwana "Natchnionymi". Sztuczni mędrcy posiadają zwykle drugą moc lub niezwykłą umiejętność, której pierwotny mędrzec nie ma prawa posiadać przez sposób, w jaki ukształtował się jego zbiornik many. Poza tym takimi mędrcami stają się osoby, które wchłonęły smoczy kamień dusz w swoje ciało. Jak nie trudno zgadnąć trzeci typ zwany "Natchnionym" powstaje na skutek wchłonięcia takiego kamienia przez pierwotnego mędrca. Jest tylko dodatkowy warunek, mędrzec musi połączyć swoją duszę z duszą smoka o obcym elemencie, a zarazem takim samym jak magiczny kamień dusz. W prawdzie nie wielu jest takich, którzy posiedli podwójną smoczą moc, choć nie da się zaprzeczyć, że i tacy byli. Należy dodać, że smoki wychowują jedynie malutkie dzieci do określonego przez nich wieku. Nigdy nie biorą pod swoje skrzydła starszych. Charakterystyczną cechą smoczej magii jest jej  elementarność. Mędrcy mogą posiadać magię: ognia, wody, ziemi, skał, piorunów aż na metalu kończąc. Zaznaczając, że to przykałdowe elementy, a oni posiadają jedynie jeden swój.

Pierwotni:
Grupa mędrców, którzy od małego zostali wychowywani i nauczani przez najprawdziwsze smoki. Nie tylko magii, ale także innych rzeczy jak czytanie i pisanie. Zamienili oni swoje organy na smocze, aby móc bez przeszkód korzystać z ich magii. Posiadają bardzo wyczulone zmysły i zdecydowanie są generacją najbardziej czułą pod tym względem. Widzą dalej, słyszą więcej, czują wyraźnie, a przy tym są z natury żarłokami. Mogą spożywać żywioł swojej magii np: ogień, błyskawica itd. Oczywiście pod warunkiem, że jest on pochodzenia obcego. Są również jedynymi osobami, zdolnymi do rozmów ze smokami.

Sztuczni:
Grupa mędrców, którzy otrzymali swoje moce poprzez wchłonięcie smoczego kamienia dusz. Owe magiczne kamienie noszą miano "Smów" lub skrótowo "SKD" i są niezwykle rzadko spotykane. Powiadają, że każdy smok pozostawił w świecie żywych dwa takie kamienie, lecz gdzie one są tego nie wie nikt. Jedno jest pewne, osoba która znajdzie taki kamień posiądzie potężną moc. Przy czym należy zaznaczyć, że w odróżnieniu od poprzedniej generacji, magowie posiadający sztucznie smoczą manę nie mają tak wyczulonych zmysłów co pierwotni smoczy zabójcy. Za to tak jak oni mogą spożywać żywioł taki jakim się posługują. [Tymi mędrcami można grać po zdobyciu SKD na fabule]

Natchnieni:
Grupa mędrców, którzy otrzymali swoje moce od smoka, a przy tym wchłonęli smoczy kamień dusz z magią inną niż ich lub taką samą powiększając jedynie pokłady swej many. Są innymi słowy połączeniem obu generacji i należą do najbardziej doświadczonych oraz najsilniejszych mędrców. Jednakże od dawna nie zanotowano takiej osoby.



Cytat:
Tutaj znajdziesz wyjaśnienie poszczególnych punktów karty postaci dla mędrca. Pamiętaj, że nie jest to wzór kp, a jedynie legenda mająca na celu pomóc Ci w pisaniu własnej karty.


» Imię:
Każda postać powinna posiadać imię.
» Nazwisko:
Postać nazwiska nie musi mieć, aczkolwiek jeżeli już owe będzie, to proszę wziąć się do tego poważnie.
» Tytuł:
(niekoniecznie) Jeżeli twoja postać nie posiada imienia i nazwiska, to musi się chociaż jakoś tytułować.
» Wiek:
Chyba nie trzeba tłumaczyć.
» Wygląd postaci:
Więcej niż 4 zdania złożone (nie może wchodzić w to ubiór). W wyglądzie należy zamieścić informacje o: wzroście, rysach twarzy, cechach charakterystycznych jak blizny, nietypowe kolory oczu itp.
» Charakter postaci:
Więcej niż 8 zdań złożonych
» Ekwipunek:
Rzeczy, które postać posiada przy sobie wraz ze startem gry, oraz te, które zdobywa podczas gry.
» Historia:
Krótka albo długa, aczkolwiek musi być treściwa i sensowna. Tutaj nie ma konkretnych wymogów co do ilości zdań. Ważne jest, aby umieścić informację skąd posiada się magię mędrców.
» Umiejętności:
[link] Każdy coś potrafi, nawet najmniej znaczące rzeczy. Maksymalnie pięć umiejętności.
» Profesja:
Dziedzina, w której możemy podjąć pracę np: kowalstwo. Na start tylko 1 profesja.
» Cele:
Obowiązkowo należy wpisać jakie cele ma nasza postać. Np: Odnaleźć brata, zdobyć bogactwo itd. Nie ma limitu.
» Opis magii:
Tutaj należy dokładnie opisać swoją magię, czym się charakteryzuje, jakie są jej wady i zalety.
» Czary:
[link] Na początku trzy czary: dwa z poziomu magii złożonej i jedno z prostej.

Informacje dotyczące tworzenia kart zdolności. Karty te definiuje code [km ...][/km] Wszelkie informacje znajdziesz poniżej.


» Nazwa:
Nazwa zdolności.
» Rodzaj magii:
Jeden z poziomów np: "Poziom mocy podstawowy", "Magia wysokopoziomowa" itd.
» Koszt many:
To pole uzupełnia osoba sprawdzająca kp.

ZNACZNIK [LOCK] SŁUŻY DO UKRYCIA CZĘŚCI KARTY POSTACI. PAMIĘTAJCIE, ABY GO NIE USUNĄĆ.

Kod:
[KP Imię= nazwisko= tytuł= wiek=] Tutaj wpisz opis wyglądu. Pamiętaj aby nie robić odstępów między znakami "=" [/KP]
[lock]

[charakter] Tutaj wpisz opis charakteru
[historia] Tutaj wpisz historię swojej postaci
[ekwipunek]
[list]ELEMENTY EKWIPUNKU WARTO DOKŁADNIE OPISAĆ
[*]Aby dodać kolejny punkt do kp, użyj "[*]"
[/list]
[umiejetnosci]
[list=1]KAŻDĄ UMIEJĘTNOŚĆ NALEŻY OPISAĆ
[*] Aby dodać kolejny punkt do kp, wpisz "[*]"
[/list]
[cele]
[list=1]TUTAJ NALEŻY OPISAĆ W PUNKTACH CELE POSTACI
[*] Aby dodać kolejny punkt do kp, użyj "[*]"
[/list]
[profesja]Tutaj opisz swoją profesję i jak ona się przekłada nad ewentualną pracę.
[magia] Tutaj dodaj opis swojej magii
[zdolnosci]
[km nazwa= Rodzaj magii= koszt many=] Tutaj wpisz opis zdolności [/km]

[/lock]



— STRONA ZNALEZIONA W LESIE MIRAŻU —
Każdy człowiek, jeśli tylko nie jest obłąkany, potrafi na pewnym poziomie
świadomości poznawać różne głosy, którymi przemawia jego wyobraźnia.







01.12.2012, 01:39
Przeczytaj Znajdź




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

formularz kontaktowy / Oznacz wszystkie działy jako przeczytane / Wersja Mobilna