Szaman - Karta Postaci
#1


Szamani są najstarszymi wojownikami, którzy nie korzystają bezpośrednio ze swojej many tylko przelewają ją na specjalne talizmany lub lalki voo-doo posiadające duszę, przyzywając tym samym duchy z różnych światów np: ziemi, piekła czy nieba. Rzeczą charakteryzującą szamanów są nadnaturalne umiejętności pozwalające im widzieć zabłąkane dusze, a także rozmawiać z nimi, czy łapać je. Normalny człowiek nie jest w stanie choćby wyczuć obecności istoty astralnej, gdyż ta nie posiada własnej many. To powoduje, że tylko duchy przyzwane i użytkujące zbiornik magiczny szamana mogą się zmaterializować i być widoczną bronią w rękach takiego wojownika. Warto dodać, że szamani mogą również łapać duchy i pieczętować je w swoich rekwizytach lub przekuwać ich dusze w broń. Co więcej, każdy taki duchowy wojownik może pożreć napotkaną dusze, tym samym odnawiając w jakimś stopniu własne pokłady many. Szamani posiadający wielki potencjał magiczny mogą tworzyć własne armie duchów zdolne do podbicia małych miasteczek, czy księstw. A przynajmniej w teorii, gdyż nikt tej tezy nie udowodnił.

Szamani używający talizmanów:
Grupa duchowych wojowników, którzy mogą przywołać duchy ze świata piekła lub nieba. Te duchy są niezwykle potężne, ale nic za darmo. To jakie obrażenia otrzymuje duch, przechodzi na szamana. Najczęstsze są zastępy anielskie, rzadziej archanioły. A najmniej spotykane są talizmany z demonami. Ci szamani w większości nie zawierają więzi ze swoimi duchami. Wywoływanie ich polega na przelaniu odrobiny energii magicznej, na rekwizyt.

Szamani używający lalek voo-doo:
Grupa duchowych wojowników, którzy mogą przywołać duchy prosto z ziemi. W tym jeśli posiada się specjalne lalki ozdobione magicznym płótnem, można przywołać duchy golemów. Niestety takich lalek jest niewiele. Trzeba też dodać, że można stworzyć takie lalki samemu. Ci magowie bardzo zżywają się ze swoimi duchami. Nie wiadomo dlaczego, ale te duchy emanują swoistą radością. Również co ciekawe, jeśli taki mag przyozdobi swoją lalkę w magiczny kamień, może przywołać ducha o danym żywiole, a nawet smoka jeśli lalka posiądzie smoczy kamień dusz. Oczywiście w formie astralnej, czy duchowej. Nie cielesnej, ale dalej niebezpiecznej.

Notka:
Na start wybieramy czym chcemy zacząć. Nie jest powiedziane, że korzystanie z lalek voo-doo musi być już do końca naszych dni. To tylko wybór na start. Potem postać może się rozwijać w każdym kierunku związanym z duchami.



Cytat:
Tutaj znajdziesz wyjaśnienie poszczególnych punktów karty postaci dla szamana. Pamiętaj, że nie jest to wzór kp, a jedynie legenda mająca na celu pomóc Ci w pisaniu własnej karty.


» Imię:
Każda postać powinna posiadać imię.
» Nazwisko:
Postać nazwiska nie musi mieć, aczkolwiek jeżeli już owe będzie, to proszę wziąć się do tego poważnie.
» Tytuł:
(niekoniecznie) Jeżeli twoja postać nie posiada imienia i nazwiska, to musi się chociaż jakoś tytułować.
» Wiek:
Chyba nie trzeba tłumaczyć.
» Wygląd postaci:
Więcej niż 4 zdania złożone (nie może wchodzić w to ubiór). W wyglądzie należy zamieścić informacje o: wzroście, rysach twarzy, cechach charakterystycznych jak blizny, nietypowe kolory oczu itp.
» Charakter postaci:
Więcej niż 5 zdań złożonych
» Ekwipunek:
Rzeczy, które postać posiada przy sobie wraz ze startem gry, oraz te, które zdobywa podczas gry.
» Historia:
Krótka albo długa, aczkolwiek musi być treściwa i sensowna. Tutaj nie ma konkretnych wymogów co do ilości zdań.
» Umiejętności:
[link] Każdy coś potrafi, nawet najmniej znaczące rzeczy. Maksymalnie pięć umiejętności.
» Profesja:
Dziedzina, w której możemy podjąć pracę np: kowalstwo. Na start tylko 1 profesja.
» Cele:
Obowiązkowo należy wpisać jakie cele ma nasza postać. Np: Odnaleźć brata, zdobyć bogactwo itd. Nie ma limitu.
» Opis magii:
Tutaj opisujemy w jakim typie duchów radzimy sobie najlepiej z wyjaśnieniem dlaczego.
» Zdolności:
[link] Na początek otrzymujemy dwa duchy z zakresu brązu oraz jeden z zakresu srebra.

Informacje dotyczące tworzenia kart duchów. Karty te definiuje code [kd ...][/kd] Wszelkie informacje znajdziesz poniżej.


» Nazwa ducha:
Chyba wiadome.
» Świat ducha:
Z jakiego świata pochodzi (lalka - ziemia, talizmany - niebo/piekło).
» Charakter ducha:
Tutaj również wszystko jasne .
» Opis wyglądu ducha:
Minimum 3 zdania złożone.
» Rodzaj ducha:
Talizman (rodzaj talizmanu) / Lalka (rodzaj lalki).
» Koszt many:
To pole wypełnia osoba odpowiedzialna za sprawdzanie karty postaci.
» Umiejętności:
Jakie umiejętności posiada nasz duch. Maksymalnie 4.

ZNACZNIK [LOCK] SŁUŻY DO UKRYCIA CZĘŚCI KARTY POSTACI. PAMIĘTAJCIE, ABY GO NIE USUNĄĆ.

Kod:
[KP Imię= nazwisko= tytuł= wiek=] Tutaj wpisz opis wyglądu. Pamiętaj aby nie robić odstępów między znakami "=" [/KP]
[lock]

[charakter] Tutaj wpisz opis charakteru
[historia] Tutaj wpisz historię swojej postaci
[ekwipunek]
[list] ELEMENTY EKWIPUNKU WARTO DOKŁADNIE OPISAĆ
[*]Aby dodać kolejny punkt do kp, użyj "[*]"
[/list]
[umiejetnosci]
[list=1] KAŻDĄ UMIEJĘTNOŚĆ NALEŻY OPISAĆ
[*] Aby dodać kolejny punkt do kp, wpisz "[*]"
[/list]
[cele]
[list=1] TUTAJ NALEŻY OPISAĆ W PUNKTACH CELE POSTACI
[*] Aby dodać kolejny punkt do kp, użyj "[*]"
[/list]
[profesja] Tutaj opisz swoją profesję i jak ona się przekłada nad ewentualną pracę.
[magia] Tutaj dodaj opis swojej magii
[zdolnosci]
[KD Nazwa ducha= Rodzaj ducha= Świat ducha= Koszt many= Opis charakteru ducha= Opis wyglądu=]
[list=1]
[*] Aby dodać kolejny punkt do kp, użyj "[*]"
[/list][/KD]

[/lock]



— STRONA ZNALEZIONA W LESIE MIRAŻU —
Każdy człowiek, jeśli tylko nie jest obłąkany, potrafi na pewnym poziomie
świadomości poznawać różne głosy, którymi przemawia jego wyobraźnia.







01.12.2012, 01:40
Przeczytaj Znajdź




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

formularz kontaktowy / Oznacz wszystkie działy jako przeczytane / Wersja Mobilna