• Witaj na Atarashii

    Powiadają, że na Atarashii narodziło się i wyzionęło ducha dziesiątki bohaterów. Czy w świecie przepełnionym pogardą, rasizmem, wzajemną nienawiścią, niebezpieczeństwami jest dalej miejsce na ludzkie uczucia? Czy w tym uniwersum może narodzić się jeszcze jakiś bohater? Cóż... Uważam, że tak. W końcu to właśnie ty jesteś teraz tym bohaterem, tylko wciąż o tym nie wiesz.
  • AQUER'TOR'EL

    Trzeci z siedmiu, ten który nie ma skrzydeł. Ze względu na upodobanie do wodnego żywiołu, Aquer’tor’el często mylony był z wężem morskim. Pomimo tego, że jest jednym ze starszych smoków, przypisuje mu się największą złośliwość. Okrutnością niemalże dorównuje Tyra’elowi, aczkolwiek preferuje nieco inne formy dręczenia. Jak możesz się jednak domyślić, wędrowcze, nie kończą się one połamanymi kośćmi.
  • Tyra'el

    Pierwszy z siedmiu, ten który obdarzony został najwyższą mądrością. Tyra’el jest najstarszym i najbardziej poważanym smokiem, już choćby ze względu na same rozmiary. Równie wielką sławę zdobył sobie jednak wymyślnymi i niezwykle urozmaiconymi torturami, wybiegającymi kreatywnością ponad przeciętną normę. Jego oblicze przywodzi na myśl pokłady szczerego złota, albowiem zarówno jego ciało, jak i ślepia mają właśnie taką barwę.
  • MOOUG'AN'EL

    Czwarty z siedmiu, ten o którym niewielu odważy się wspominać otwarcie. Kojarzony z mrokiem nocy, to właśnie wtedy miał się stawać najaktywniejszy. Czerwone ślepia przybierają kolor coraz to głębszego szkarłatu, wraz z każdą osobą, która zginie z jego łap. Czarne łuski są esencją ciemności, do tego stopnia wędrowcze, że patrząc na jego posturę, zapierasz się nogami, by nie zniknąć w bezbrzeżnej otchłani.
  • Darrgo’num’el

    Szósty z siedmiu, aczkolwiek uzyskał to miano wyłącznie ze względu na to, że wykłuł się wcześniej niż jego siostra Dirrma’num’el. Oboje mają powiem dokładnie te same rozmiary, aczkolwiek Darrgo jako samiec jest znacznie masywniej zbudowany. Ma żywą, czerwoną barwę ślepi, jak i łusek – przechodzi ona w pomarańcz, a gdy się porusza, przywodzi na myśl żywy płomień.
11 listopada 2018 - Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, mamy zaszczyt zaprosić Was do spóźnionego Halloweenowego wydarzenia! Tym razem przyjdzie Wam wypełnić nowe zadanie "Zamek Snów", które widnieje na Waszych tablicach zadań. Aktualnie forma zabawy jest nieco inna, bowiem specjalnie dla Was udało nam się stworzyć grę i tym samym rozpocząć serię "Eterycznych opowieści", które będziemy w przyszłości rozwijać. Jest to z naszej strony pewien hołd dla Was oraz podziękowanie za Wasz wkład w rozwijanie Atarashii. Jesteście wspaniałą społecznością! Uśmiech

Ponieważ jest to pewien ważny moment w naszej działalności, chcielibyśmy poprosić Was o feedback. Co Wam się podobało, czego chcielibyście zobaczyć więcej. Czy jesteście pozytywnie zaskoczeni oraz czy tego typu wydarzenia powinny pojawiać się w przyszłości?

W grę można grać także bez posiadania konta na Atarashii. Różnica polega jedynie na tym, że nie będzie możliwości wypełnienia zadania na halloweenowa odznakę. Gra jest responsywna, innymi słowy można w nią grać także z urządzeń mobilnych.

Poprzednie wydarzenie "Te jagody to kłopoty" wciąż trwa. Zgodnie z naszymi ustaleniami zawartymi w poprzednich ogłoszeniach, potrwa do końca listopada.

Duronor z Wami bohaterowie!
Atarashii team

11-11-2018 ~ Kratos
11 listopada 2018 - 1OO rocznica odzyskania niepodległości. Wyjątkowy dzień dla wszystkich Polaków, w tym dla nas. Dlatego przez najbliższe kilka dni, awatary wszystkich bohaterów będą miały biało-czerwony akcent. Atarashii pamięta, nawet jeśli to inne uniwersum. Uśmiech

Dodatkowo pragniemy poinformować, że o godzinie 22:00 zostanie nadane drugie ogłoszenie, w którym odkryjemy przed Wami naszą niespodziankę.

Duronor z Wami bohaterowie!
Atarashii Team

11-11-2018 ~ Kratos
2 listopada 2018 - Witajcie bohaterowie! Niedawno miało miejsce halloween w związku z czym nasza kadra postanowiła popracować nad specjalnym projektem, który pojawi się w następnym tygodniu. Trzymajcie rękę na pulsie, bo projekt będzie jak dotąd największym w historii.

Ponad to w najbliższym czasie pojawi się konkurs, w którym będziecie mogli wykazać się kreatywnością i zbudować coś niezwykłego, co na stałe zagości w uniwersum Atarashii.

Więcej informacji pojawi się wkrótce.

Duronor z Wami bohaterowie!
Atarashii Team

02-11-2018 ~ Kratos
17 października 2018 - Do kadry Atarashii powróciła nasza Strażniczka Chichi. Ponownie jej plecy zdobi peleryna Strażnika i tak jak dawniej, tak teraz może pełnić rolę tej, która sprowadzi intrygi wraz z masą przygód do naszego uniwersum. Witamy ponownie!

Poza tym krótko informujemy, że zostały przeprowadzone drobne prace konserwacyjne na forum w wyniku czego pozbyliśmy się błędów występujących na firefoxie.

Ponad to jagodowy event zostaje przedłużony do końca listopada. Mamy nadzieję, że dzięki temu wszyscy, którzy chwilowo zaniemogli, będą mieli również szansę na wzięcie udziału w mini-evencie.

Duronor z Wami bohaterowie!
Atarashii Team

17-10-2018 ~ Kratos


Czym jest Atarashii?
Autorski świat fantasy, czerpiący inspirację z Malowanego człowieka, D&D oraz Diablo 3.

Czytaj dalej


Sprawdź Atarashiibota!
Nasz gadugadu bot umożliwia wysoce profesjonalną wymianę informacji z jej użytkownikiem.

Czytaj dalej


Polub naszą stronę!
Świat Atarashii zawitał na facebooku. Często sięgasz po fb? Polub nas już teraz!

Czytaj dalej

Radykalny Ilhen
Kratos / 28.09.2018 / Odp. (0)

Od jakiegoś czasu w Valen zaczęły tworzyć się problemy z wiarą Ilhenistów. Powiada się, że za wszystkim stoi tajemniczy jegomość w masce, który podzielił wiernych i wprowadził nowe, stanowcze poglądy na wiarę w Błogosławioną Ilhezin.
Cienie przeszłości
Avaraad / 28.08.2018 / Odp. (4)

Grimmsdel od zawsze było znane ze swych niebezpiecznych okolic. Olbrzymie jezioro niedaleko osady było siedzibą wielu potężnych bestii, które tylko czyhały na nieostrożnych mieszkańców lub podróżników,chcąc wciągnąć ich w odmęty, do których nie docierały nawet najmniejsze promienie światła słonecznego. Również Wrzosowiska od północy nie dawały miejscowym chociaż cienia spokoju. Mimo wszystko, to nie potwory były najgorszym, co można tu było spotkać...

Mrożąca krew w żyłach informacja dotarła nawet do odległego Valen. Mimo wszelkich niebezpieczeństw jednemu z uciekinierów udało się dostarczyć wieść o okrutnej fali morderstw, które ostatnimi czasy nawiedziły osadę. Ludzie ginęli w makabrycznych okolicznościach - otruci lub oblani kwasem, często we własnych łóżkach. Morderca nie przebierał w środkach by sprawić, żeby śmierć była jak najbardziej bolesna. Najgorszym był jednak dobór ofiar - żadnych mężczyzn w sile wieku. Tylko kobiety i dzieci były na celowniku szaleńca, którego wszyscy zaczęli nazywać "Rzeźnikiem z Grimmsdel". Władze miasta, nie potrafiące złapać złoczyńcy wystawiły list gończy i rozesłały go po całym kontynencie w poszukiwaniu śmiałków, którzy podejmą się wyzwania pochwytania mordercy i przyprowadzenia go - żywego lub martwego - przed oblicze sprawiedliwości. Nastały mroczne czasy, w których nikt nie może czuć się bezpieczny, nawet we własnym domu.
Pirackie żywota Złotej Szabli
Vanari / 26.08.2018 / Odp. (0)

Opowieść o historycznej postaci Edwarda Rogera Draka najsłynniejszego pirata zwanego Złotą Szablą, jaki pływał po Morzach Klifowych Atarashii. Na jego przykładzie można zobaczyć jak wiedza i nienawiść mogą uczynić kogoś "królem" a w tym przypadku Wilkiem Morskim.
Niecenzuralny konkurs 12-03-2018
Kratos / 12.03.2018 / Odp. (6)

W czasach niepokoju ludzie obrzucają się różnymi wyzwiskami, wylewając w ten sposób całą swoją złość i nienawiść do świata, w jakim przyszło im żyć. Jednak im dłużej żyjemy w nim, tym częściej możemy usłyszeć coraz bardziej fikuśne i brzydkie obelgi.
Projekt aRPG
Kratos / 28.02.2018 / Odp. (3)

Projekt przez długo prowadzony w trybie "Top Secret". W końcu nadszedł czas aby podzielić się z Wami naszą pracą. Potężna niespodzianka! Jesteście gotowi na najstarszą opowieść z uniwersum Atarashii? Trzymajcie się mocno, bowiem to Wy ją opowiecie na nowo!
Ostrzeżenie
Niddfus / 17.10.2017 / Odp. (0)

Na rozdrożach, we wszystkich miastach, w niewielkich nawet osadach w pobliżu Perony czy Greathardu wywieszono obwieszczenia o dość istotnej i jednakowo niepokojącej treści.
Szlak między Greathard a Lothil przestał być bezpieczny.


Strażnicy
PW Kratos
PW Scythis
PW Athlauna
PW Daniel
PW Avaraad
PW Celty
PW Isidur
PW Skygan
PW Chichi

Top 10
Nazwa użytkownika Sława Posty
Athlauna
Poziom 32
1 561
Scythis
Poziom 32
0 542
Duriel
Poziom 30
5 87
Mest
Poziom 30
0 169
Ignis
Poziom 27
0 98
Bleys
Poziom 27
0 96
Amaron
Poziom 26
3 130
Nemeth
Poziom 26
3 261
Metheor
Poziom 26
1 150
Chichi
Poziom 23
0 181

Ostatnie posty
Rynek
Ostatni post: Isidur
Dzisiaj 00:52
» Odpowiedzi: 187
» Wyświetleń: 92910
Las
Ostatni post: Isidur
Wczoraj 23:57
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 20061
Dom Waltera Byrona
Ostatni post: Astrad
Wczoraj 20:29
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 97
Rzeka "Smocza Łza"
Ostatni post: Athlauna
Wczoraj 20:19
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 9445
Skrzydło medyczne
Ostatni post: Skygan
Wczoraj 19:58
» Odpowiedzi: 133
» Wyświetleń: 3723








Ciekawostki
Czy wiesz, że Krwawa Pustynia jest wynikiem najpotężniejszego zaklęcia, jakie zostało kiedykolwiek użyte? Nieznany jest śmiałek, który tego dokonał, jednak niewątpliwie zmarł od razu po wykonaniu tego zaklęcia. Pozostawiona przez niego esencja magiczna sprawia, iż żyje tam teraz bardzo wiele niebezpiecznych bestii. Niewykluczone, że również z tego powodu to właśnie tam najczęściej otwierają się portale do świata demonów.
Co na fabule?
Smocza Bazylika od lat obrastała w legendy. To największe sanktuarium w zachodniej części kraju miało ponownie zostać ważnym ośrodkiem - należało tylko doprowadzić to miejsce do porządku. Problem pojawił się, gdy w starej świątyni zaczęto znajdować trupy pomordowanych robotników. Duchowny Frank, który nadzorował ich pracę, podjął decyzję o zamknięciu Smoczej Bazyliki. Od tej pory strażnicy pilnowali jedynego wejścia - w dzień i w nocy, nikogo nie wpuszczając. Wyjątek mieli stanowić ci, co podjęli się wyzwania. Gdy Yoarashii zgłosił się do zlecenia, które od tygodni wisiało na tablicy ogłoszeniowej w Greathardzie, myślano, że nareszcie zakończą się problemy. Olbrzymi, groźnie wyglądający łowca wzbudził natychmiastowe zaufanie kapłana, który z nowymi pokładami nadziei wpuścił Yoarashiego do świątyni. Kiedy jednak i on nie powrócił w przeciągu kilku dni, nastroje opadły. Połowa robotników opuściła plac przed Smoczą Bazyliką. Zrezygnowany Frank także najchętniej spakowałby się i zapomniał o tajemniczej bestii, jednakże poczucie obowiązku nakazuje mu w dalszym ciągu oczekiwać śmiałka, który podejmie się zadania.
Polecamy
Krainę przemierza 36 bohaterów.
17 Bohater(ów) | 19 Wędrowiec(ów)

Alex Lingard, Avaraad, Castor, Celty Vinterström, Chronify, Clarion, Derak, Drakath, Heiwa, Isidur, Kratos, Leonard Dow, Mirrodin, Naragad, Raxelia Liberalis, Tyru, Vanari


formularz kontaktowy / Oznacz wszystkie działy jako przeczytane / Wersja Mobilna