• Witaj na Atarashii

    Powiadają, że na Atarashii narodziło się i wyzionęło ducha dziesiątki bohaterów. Czy w świecie przepełnionym pogardą, rasizmem, wzajemną nienawiścią, niebezpieczeństwami jest dalej miejsce na ludzkie uczucia? Czy w tym uniwersum może narodzić się jeszcze jakiś bohater? Cóż... Uważam, że tak. W końcu to właśnie ty jesteś teraz tym bohaterem, tylko wciąż o tym nie wiesz.
  • AQUER'TOR'EL

    Trzeci z siedmiu, ten który nie ma skrzydeł. Ze względu na upodobanie do wodnego żywiołu, Aquer’tor’el często mylony był z wężem morskim. Pomimo tego, że jest jednym ze starszych smoków, przypisuje mu się największą złośliwość. Okrutnością niemalże dorównuje Tyra’elowi, aczkolwiek preferuje nieco inne formy dręczenia. Jak możesz się jednak domyślić, wędrowcze, nie kończą się one połamanymi kośćmi.
  • Tyra'el

    Pierwszy z siedmiu, ten który obdarzony został najwyższą mądrością. Tyra’el jest najstarszym i najbardziej poważanym smokiem, już choćby ze względu na same rozmiary. Równie wielką sławę zdobył sobie jednak wymyślnymi i niezwykle urozmaiconymi torturami, wybiegającymi kreatywnością ponad przeciętną normę. Jego oblicze przywodzi na myśl pokłady szczerego złota, albowiem zarówno jego ciało, jak i ślepia mają właśnie taką barwę.
  • MOOUG'AN'EL

    Czwarty z siedmiu, ten o którym niewielu odważy się wspominać otwarcie. Kojarzony z mrokiem nocy, to właśnie wtedy miał się stawać najaktywniejszy. Czerwone ślepia przybierają kolor coraz to głębszego szkarłatu, wraz z każdą osobą, która zginie z jego łap. Czarne łuski są esencją ciemności, do tego stopnia wędrowcze, że patrząc na jego posturę, zapierasz się nogami, by nie zniknąć w bezbrzeżnej otchłani.
  • Darrgo’num’el

    Szósty z siedmiu, aczkolwiek uzyskał to miano wyłącznie ze względu na to, że wykłuł się wcześniej niż jego siostra Dirrma’num’el. Oboje mają powiem dokładnie te same rozmiary, aczkolwiek Darrgo jako samiec jest znacznie masywniej zbudowany. Ma żywą, czerwoną barwę ślepi, jak i łusek – przechodzi ona w pomarańcz, a gdy się porusza, przywodzi na myśl żywy płomień.
27 grudnia 2017 - Forum zostało opłacone na kolejny rok. Udało nam się uzbierać połowę potrzebnej kwoty czyli równe 70zł. Bardzo dziękujemy Wam za wsparcie forum. Za pozostałą część opłaty odpowiada nasz administrator techniczny, dzięki któremu Atarashii zakończyło zbiórkę pieniężną dla naszego hostingodawcy. Każdy, kto wsparł nasz grajdołek otrzyma upominek od naszej ekipy. Raz jeszcze dziękujemy za Waszą pomoc.

Duronor z Wami bohaterowi!
Atarashii Team

27-12-2017 ~ Kratos

24-12-2017 ~ Tyru
10 grudnia 2017 - Ruszyły testy systemu Autosave. Wasze posty będą od teraz automatycznie przesyłane do bazy co kilka sekund. Ostatnie 20 zapisanych wiadomości możecie obejrzeć tutaj. Prosimy o zgłaszanie wszelkich błędów i sugestii dotyczących nowego systemu. Warto również podkreślić, że na ten moment Autosave nie działa na wersji mobilnej Atarashii.

10-12-2017 ~ Tyru
4 grudnia 2017 - Minęły 3 dni od wprowadzenia aktualizacji na forum. W związku z tym prosimy wszystkich uprzejmie o raportowanie nam zauważonych błędów przy pomocy tego tematu. Przez moje ostatnie "urwanie głowy" w sprawach innych niż Atarashii, popełniłem pewien poślizg z tym ogłoszeniem. Mam nadzieję, że nikt tutaj nie żywi do mnie urazy. Niestety nie rozdajemy z tego powodu eteru w zadośćuczynienie. Rozmarzony

Chciałbym podsumować tutaj nowości i zmiany, które przyniósł update 2.1.4. Poza oczywistym, nowym wystrojem naszego forum, na Atarashii pojawił się także crafting. Jego celem była zmiana używania sklepu eterycznego oraz pozwolenie niektórym na tworzenie pewnych rzadkich przedmiotów przy pomocy schematów i materiałów rzemieślniczych, a nie wydawania mnóstwa eteru żeby je zdobyć. Od teraz z każdego posta fabularnego może wypaść składnik rzemieślniczy a także schematy, potrzebne do tworzenia ekwipunku eterycznego. Jak działa system craftingu? Śpieszę w wyjaśnieniem.

Ze sklepu zniknęły przedmioty eteryczne. W ich miejsce pojawiły się schematy rzemieślnicze oraz "stolik przemiany" niezbędny do uruchomienia schematów. Kiedy już wejdziemy w posiadanie obu przedmiotów (czyt. stolika i schematu), w Torbie będzie można otworzyć okno craftingowe. Pokaże nam się w nim zarówno stolik jak i wymagane materiały. W górnym lewym okienku widnieje nasz docelowy przedmiot razem z opisem i możliwymi atrybutami. Każdy składnik, którego nie posiadamy będzie miał przygaszoną barwę. Całe okno działa analogicznie do okna talizmanu.
W przypadku posiadania wszystkich niezbędnych składników, wystarczy kliknąć "stwórz" - gotowe!
Szansa na stworzenie wynosi 100%. Przynajmniej w tej chwili. Nie jest wykluczone, że wraz z rozwojem i usprawnieniami systemu, szansa zostanie obniżona lub generowana na bazie jakości materiałów. To jednak zwykła spekulacja. Będziemy informować Was o takich usprawnieniach.

W przypadku layoutu i idących za nim możliwych błędów, ta jak pisałem na początku, prosimy o informację w tym temacie, podając informacje o używanej przeglądarce, rozdzielczości (opcjonalne), systemie operacyjnym oraz zamieszczając w linkach screeny problemu. Dzięki temu będziemy w stanie znacznie szybciej zbadać i wyeliminować zgłoszony błąd. Dziękujemy za Wasz wszelki feedback do działania Atarashii. Bierzemy pod uwagę Wasze przemyślenia i sugestie, próbując wyciągnąć z nich wnioski. Dzięki Wam Atarashii ma szansę nieprzerwanie kształtować się na jeszcze lepsze miejsce niż jest nim obecnie.

Na sam koniec chciałbym w imieniu swoim, naszej kadry oraz całego Atarashii poprosić Was Wszystkich o pomoc w utrzymaniu strony przy życiu. Rok temu udało nam się wspólnymi siłami uzbierać odpowiednią ilość złotych smoków i złotówek aby utrzymać nasz grajdołek przez obecnie trwający rok. Umowa z naszym hostingiem wygaśnie: 2018-01-01 20:41:01. Do tego czasu musimy uzbierać: 130zł.

Czy i tym razem uda nam się wspólnymi siłami utrzymać Atarashii? Zobaczmy! Tak jak rok temu - wszyscy, którzy chcieliby pomóc nam utrzymać forum, prosimy o przelew na rachunek: 80 1140 2004 0000 3302 7636 4580. Imię i nazwisko: Filip Żegleń. W tytule przelewu należy zamieścić "Atarashii - *nick*". Dla każdej duszy, która dotuje nasz grajdołek, zostanie nadana szczególna nagroda przygotowana przez nasz zespół. Jeśli ktoś miałby jakieś pytania, zapraszam do korespondencji ze mną poprzez system PW.

Duronor z Wami bohaterowi!
Atarashii Team

04-12-2017 ~ Kratos


Czym jest Atarashii?
Autorski świat fantasy, czerpiący inspirację z Malowanego człowieka, D&D oraz Diablo 3.

Czytaj dalej


Sprawdź Atarashiibota!
Nasz gadugadu bot umożliwia wysoce profesjonalną wymianę informacji z jej użytkownikiem.

Czytaj dalej


Polub naszą stronę!
Świat Atarashii zawitał na facebooku. Często sięgasz po fb? Polub nas już teraz!

Czytaj dalej

Ostrzeżenie
Niddfus / 17.10.2017 / Odp. (0)

Na rozdrożach, we wszystkich miastach, w niewielkich nawet osadach w pobliżu Perony czy Greathardu wywieszono obwieszczenia o dość istotnej i jednakowo niepokojącej treści.
Szlak między Greathard a Lothil przestał być bezpieczny.
Konkurs: 07-09-2017
Niddfus / 08.09.2017 / Odp. (4)

Wychodzisz z miasta; spoglądasz w horyzont. Ale na co tak naprawdę patrzysz?... A co jeśli właśnie Tobie przyszłoby określić, jaki świat cię otacza? Weź udział w konkursie i zyskaj tę możliwość!
Duchy Odległych Krain
Vanari / 17.11.2016 / Odp. (0)

Czy życie mogło istnieć przed stworzeniem świata przez naszego miłościwego boga ojca Duronora? Dlaczego wszelkie zapiski z przeszłości milczą, a jedyne poszlaki, to prastare kamienne tablice z runicznymi słowami? Świat widocznie lubi karmić nas zagadkami.
Baśń o Syrenie i Krakenie
Vanari / 07.11.2016 / Odp. (0)

Była niegdyś Baśń dobrze znana. Powiadali nam Bardowie, że to jeno o Syrenie, której żywot jest na łowie. Była ona tak lubiana, coby wenie dać upustu, zapisano ją na stronie czy to jednej, czy to dwustu... Bez znaczenia! Bowiem temat o Krakenie, się rozumie, jest poważny.
Legenda Podwodnego Miasta
Vanari / 31.10.2016 / Odp. (0)

Czy Legenda o Podwodnym mieście Runorud jest prawdziwa? I czy my, jako mieszkańcy Atarashii możemy być z niej dumni? Odpowiedź pozostawiam Wam, tymczasem zapraszam na kolejny rozdział z Księgi Magii!


Strażnicy
PW Kratos
PW Anshia
PW Chichi
PW Athlauna
PW Scythis
PW Mest
PW Daniel
PW Avaraad

Top 10
Nazwa użytkownika Sława Posty
Scythis
Poziom 32
0 541
Duriel
Poziom 30
5 85
Athlauna
Poziom 29
1 405
Mest
Poziom 28
0 138
Anshia
Poziom 28
0 241
Bleys
Poziom 26
0 95
Ignis
Poziom 26
0 97
Amaron
Poziom 26
3 130
Nemeth
Poziom 26
3 261
Metheor
Poziom 25
1 144

Ostatnie posty
Bramy miasta Lothil
Ostatni post: Duriel
Dzisiaj 00:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 26
Koszary
Ostatni post: Chichi
Wczoraj 00:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 18
Derak
Ostatni post: Scythis
18.01.2018 15:43
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 101
Targ
Ostatni post: Mirrodin
13.01.2018 17:00
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 25851
Wąwóz Wilcze Doły
Ostatni post: Draugdin
13.01.2018 13:43
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 363








Ciekawostki
Czy wiesz, że nie tylko Mistyscy, ale również Szamani mogą walczyć z demonami? Podobno możliwe jest nawet okiełznanie tych bestii z piekła rodem, tak samo jak aniołów. Faktem jest jednak, iż niematerialni słudzy Szamanów są tam samo skuteczni w walce z demonami, jak czarna magia Mistyków.
Co na fabule?
"Demon z Greathardu". Tak niektórzy ludzie z okolic wspomnianego miasta mówili o magu, jaki nagle stał się bardzo popularnym tematem na ustach pospólstwa. Mówiło się, jakoby czarownik dysponował maną o kolorze równie mrocznym, co serce samego Thorna. Mowa tu o Mistyku, jaki nagle stoczył się na samo dno. Mężczyzna - paradoksalnie, bo zrodzony, by przed piekielnymi stworzeniami móc siebie i innych obronić - nie zdołał odgonić od swego umysłu demonów przeszłości, samemu stając się czarnym charakterem. Wszcząwszy bijatykę w karczmie "Pod Dębem", gdzie do teraz po cichu się o nim wspomina - skończył wtrącony do lochów, gdzie postawiono mu ultimatum. Pójdzie na szubienicę... bądź "wyruszy na śmierć". Niewielka różnica, powiadają, choć na końcu drugiej drogi zapewne można było od wyzionięcia ducha uciec. Ten wybrał zatem drugą opcję, wiążącą go z eskortą straży do Perony. Zyskał tam chwilę wytchnienia od zaszczucia przez innych ludzi; sam jednak godził się z takowym losem, a wręcz chwilami - prowokował go. I tym razem nie miał zamiaru odetchnąć czy wypocząć. Natychmiast, bez zwłoki wyruszył na łowy. I choć postawa to iście bohaterska, tyleż nieroztropną okazała się być. Tak samo, jak rozszarpywanie bezbronnych wręcz rybaków wracających niedawno z nieudanej pracy, strażnicy mogli - w nikłym świetle księżyca - zaobserwować rzeź, jaka dotkliwie poruszyła niedoszłego herosa.
Polecamy
Krainę przemierza 38 bohaterów.
0 Bohater(ów) | 38 Wędrowiec(ów)



formularz kontaktowy / Oznacz wszystkie działy jako przeczytane / Wersja Mobilna